V současné době jsou všichni lidé poměrně sdílní. To je ostatně dobře, jelikož díky tomu, že na internet píšeme své zkušenosti se službami či společnostmi, je rozhodování, komu se v budoucnu svěříme do rukou či které služby využijeme, jednodušší. Jenže ne všem recenzím lze věřit. Mnohé píšou jen konkurenční společnosti, aby zhoršili firmě skóre. Naopak se píšou si pozitivní recenze, které si zase píšou zaměstnanci daných firem, aby se jejich firma dostala mezi nejlépe hodnocené společnosti. Bohužel tato faleš a podvádění nevládne jen u malých společností, ale také u těch velkých, které si ani nemají, co závidět. To ostatně potvrdila informace, která říká, že si společnost Facebook najala společnost, která měla psát negativní recenze či negativní články o konkurenčních společnostech Apple nebo Google.
I když si mnozí myslí, že si jednotlivé firmy nemají co závidět, opak je pravdou. Například společnost Google má velmi propracovaný prodejní systém – jenže Facebook se také nedávno dal na prodejní dráhu a zavedl takzvané Marketplace. Apple má zase propracované aplikace, které umožňují jednotlivým uživatelům bezplatnou komunikaci. Tyto Apple aplikace jsou daleko využívanější než Messenger od společnosti Facebook.
Facebook všechno popřel
To by nebyl Facebook, kdyby všechno nepopřel. Ani v tomto případě tomu není jinak. Samozřejmě bylo zapřeno vše – všechny spekulace o psaní falešných negativních článků o společnostech Google či Apple.
Podle všeho však byly články velmi útočné.
Prý žádná spolupráce nebyla
I když společnost Facebook delší dobu spolupracuje s nezmiňovanou PR společností, stejně popírá jakoukoli objednávku útočných a negativních textů. Podle všeho byla i spolupráce ukončena, ovšem to přišlo z čista, jasna – zrovna když se objevily informace o možném objednání útočných textů.